Gyakran kérdezitek

Megválaszoljuk a leggyakrabban felmerült kérdéseket

Szerettek szervezkedni és a rátermettségetek is megvan, de az esküvő még új terület lehet számotokra. Hiába voltatok már esküvőn, vagy segítettetek mások esküvőjén, az nem ugyanaz, mint amikor a sajátotokat szervezed, ahol Ti vagytok a főszereplők.
Egy esküvőszervező ismeri a szakmához tartozó szolgáltatókat, jól kipróbált esküvői partnereket fog ajánlani nektek, így megkímélitek magatokat a baklövés lehetőségétől.

Átlátja a tervezési időket, tisztában van, hogy mikor-mit kell tenni, elkerülve a kapkodást, idegeskedést.
Megkímél Titeket az esküvői előtti stresszes helyzetektől, nem kell, hogy minden hétvégétek az előkészületekről szóljon. Átvállal Tőletek minden nehézséget, szakértelmében megbízhattok.
Segít kalkulálni és a lehetőségeitekhez, elképzeléseitekhez igazítani az esküvői költségvetést.
Veletek van a tervezéstől a Nagy nap eseményeinek végéig, rábízhatjátok magatokat!

Gondoskodik róla, hogy csak egymással kelljen foglalkoznotok és ne a szolgáltatókat kelljen irányítgatni.
Gyakorlatilag csak egy emberrel kell kapcsolatban lennetek, nem kell szolgáltatótól-szolgáltatóig rohangálni.

Természetesen a személyes szimpátia a legfontosabb. Az első találkozást megelőzően utána tudtok nézni a referenciáknak, de a „kémia” a személyes bemutatkozás során tud kialakulni. Ha el tudjátok képzelni, hogy 1-1,5 évig együtt készüljetek az esküvőtökre, akkor nem érdemes tovább keresgélni

A klasszikus esküvőszezon tavasztól koraőszig tart, de még mindig a legtöbben nyári időszakot választják a nagy napra. Ha mégis úgy hozza a sors, hogy nem tudtok várni a verőfényes nyári alkalomra, ne riadjatok vissza egy bájos, melengető őszi, vagy egy szikrázó, jégvirágos téli esküvő megvalósításától. Akinek fontosak vagytok, bármilyen évszakban Veletek fog ünnepelni.

Ezt leginkább a vendéglétszám, a kiválasztott csomagok ára befolyásolja, milyen szolgáltatásokat rendeltek, vidéken vagy Budapesten lesz az esküvő, a dekoráció házilag vagy dekoratőr által lesz megvalósítva és ehhez hasonló tényezők, amiket már a szervezés megkezdése elött hasznos átbeszélni. Szerencsére nem feltétlenül drága, ami szép, viszont vannak költségek, amikkel feltétlenül számolnotok kell. A kiválasztott helyszín ajánlata jó esetben minden költséget tartalmaz, de az esküvőszervező is nagy segítségetekre lehet ebben.

A vőfély garantálja az esküvőn a hagyományokhoz való ragaszkodást – lánykikérés, rígmusokban beszélés, megjelenése kalap, vőfélybot

A Ceremóniamester öltözéke már stílusában is különbözik a vőfélytől, modern „városi „ ruházat jellemzi, kérésre ő is levezényel előre egyeztetett játékokat, tartja a kapcsolatot a szolgáltatókkal, egyeztetések alapján koordinál és információkkal szolgál a násznép részére.

Állandó fejtörést okoz a nászajándék kérdése mind a párnak, mind a vendégeknek, hogy mit is adjanak az esküvő napján

Alapszabály a nászajándék lista összeállításához, hogy minél szélesebb árkategóriából lehessen válogatni , illetve a lehetőségét megadni a vendégeknek, hogy ha nem sikerül dönteni, akkor a párnak szánt ajándékot boríték formájában is átadhassák…

Manapság már sok pár él közös háztartásban az esküvőt megelőzően, ezért elég nehéz hasznos és tetszetős ajándékkal meglepni őket, ilyenkor az a legcélszerűbb ha pénzt adnak ajándékba, így azt arra költhetik, amire éppen szükségük van.

A szolgáltatók kiválasztása fontos tényező, hiszen sokszor ők gondoskodnak az esküvő hangulatáról. Viszonylag már korán érdemes keresgélni, mivel a jó szolgáltatókat általában időben lefoglalják, azonban mindenképp győződjünk meg róla, hogy valóban a nekünk megfelelő személyeket választottuk. Kérjünk tőlük referenciákat, ajánlásokat, kihasználhatjuk az internet adta adottságokat.

Mindenképp ajánlott a személyes találkozó, ahol jobban megismerhetitek egymást, illetve az esküvő részleteit, forgatókönyvét is könnyebb megbeszélni személyesen, így a későbbi félreértéseket is ki lehet küszöbölni.

Nagy dilemmát jelent a pároknak az esküvői zene kiválasztása, hiszen bármilyen jó is az étel vagy a dekor, ha a talpalávaló nem megfelelő. Ennek az eldöntése nem csak a stílusirányzattól függ, hanem pénztárca kérdése is, mert amíg egy minőségi zenekar 3-4-5 taggal már félmillió forint összegre is rúghat, addig egy esküvői dj díjazása, ha nagyon felkapott akkor is fele áron kihozható.

A zenekarok repertoárja bármilyen széles is, azért végesnek tekinthető, de az élőzene varázsát azért nem lehet vitatni, míg egy felkészült és minőségi szolgáltatást nyújtó Dj  repertoárja végtelennek mondható…

Érdemes elsőként átgondolni, hogy ha megvásároljuk álmaink ruháját azt az esküvőt követően tudjuk-e még hasznosítani vagy csak a szekrényben fog lapulni és ápoljuk éveken át. Vagy bérlünk egy prémium minőségű márkás ruhát töredék összegért és megspóroljuk a ruha ápolásának folyamatos járulékos költségeit.

Akár liszt, laktóz, más intoleranciáról vagy vegetáriánus életmódról van szó, tudunk ilyen menüt biztosítani. Ezekkel kapcsolatban előzetesen mindig egyeztetni kell, hogy a helyszínre már ennek megfelelően érkezzen az étel.

Igen, van: nálunk 5 éves korig ingyenes a gyerekek étkezése, illetve 5-12 éves korig 50% kedvezményt biztosítunk.

Természetesen biztosítunk lehetőséget arra, hogy hozhassatok a család által készített édes és sós süteményeket. A tálalás természetesen továbbra is a mi dolgunk, egy egyszeri szervizdíjjal kalkuláljatok.

Itt a DJ-re, zenekarra, ceremónia mesterre, fotósra, videósra gondolunk… Általában nem kell teljes árat fizetni, viszont nem is a teljes menüt/italsort szokták fogyasztani, csak egy részét, ez megbeszélés kérdése.